*.*.* افزايش کارآيي باتري لپ تاپ *.*.*
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
*.*.* افزايش کارآيي باتري لپ تاپ *.*.*
نوشته شده در 8 شهريور 1391
بازدید : 1324
نویسنده : آرمان حسيني
1- سخت افزارهاي اضافي را جدا کنيد: سخت افزارهاي پرتابل مانند ماوس هاي USB و يا انواع فلش مموري ها را وقتي به کار نمي گيريد، از سيستم جدا کنيد؛ زيرا اين نوع سخت افزارها براي اتصال، به منبع تغذيه نياز دارند و از باتري لپ تاپ استفاده مي کنند.
2- سيستم را Hibernate کنيد نه Standby: وقتي سيستم را به حالت Standby مي بريد به نوعي سيستم را به طور موقتي از کار مي اندازيد و مصرف انرژي آن را پايين مي آوريد اما قرار دادن سيستم در حالت Hibernate تقريبا سيستم را خاموش نگه مي دارد و مصرف انرژي را به صفر مي رساند اما در زمان نياز به اجراي سيستم به همان سرعت حالت Standby فعال مي شود.
3- بخش Power Options را در ويندوز تنظيم کنيد: به Power Options در کنترل پانل ويندوز برويد و آن را به شکلي که مناسب مي دانيد، تنظيم کنيد. اگر بخش Power Schemes را در اين قسمت روي Max battery قرار دهيد به صورت خودکار تنظيماتي انتخاب مي شود که مي تواند سبب حداکثر کارآيي باتري شود.
4- قابليت Auto save را خاموش کنيد: در زمان کار با ابزارهايي مانند Word قابليت ذخيره خودکار يا Auto save را غيرفعال کنيد؛ زيرا اين قابليت سبب مي شود هارد ديسک شما به طوردائم درگير باشد. اگر نگران اين هستيد که باتري تمام شود و آنچه انجام داده ايد ذخيره نشده از بين برود، مي توانيد در همان قسمت Power options تنظيمات را به گونه اي تعريف کنيد که حين تمام شدن باتري سيستم Hibernate شود و اطلاعات شما دفعه بعدي که به جريان الکتريسيته دسترسي داشتيد، بار ديگردر دسترستان قرار گيرد.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: